5 Kasım 2018 Pazartesi

TATİL YAPTIĞI YERDEN ADAY ADAYI OLDU

AVUKAT FEVZİ GÜMÜŞ, CHP'DEN DİDİM BELEDİYE BAŞKAN ADAYLIĞI İÇİN BAŞVURUDA BULUNDU
Başvuru sonrası seçim çalışmaları için adeta Didim’e kamp kuran Fevzi Gümüş, ilçedeki çok sayıda sivil toplum kuruluşunun temsilcileri ile bir araya geldi. Avukat Gümüş, neden aday olduğu ve Didim’e ilişkin projelerini paylaşırken, yıllardır Didim’de tatil yaptığının altını çizdi. 
İlçe ve ilçe halkını yakından tanıdığını da kaydeden Gümüş, ‘’Annem ve babam burada yaşıyor. Mesleğim gereği birçok davam da Didim’de görülüyor. Didim benim hayatımın bir parçası. CHP’de Parti Meclisi Üyeliği görevinde bulundum. Pir Sultan Abdal Kültür Derneği ve Alevi Bektaşi Federasyonun da genel başkanlık ve çeşitli kademelerinde görev yaptım. Bu kapsamda ulusal ve yerel bütün deneyimlerimi Didim’e aktarmak istiyorum. Bu nedenle aday adaylığı başvurumu yaptım’ dedi. 
(HÜSEYİN IŞIK)