14 Kasım 2018 Çarşamba

BÜYÜKŞEHİR ADAYI AKIN ADIM ADIM DOLAŞIYOR

MHP'NİN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKAN ADAYI ÜMMET AKIN, DİDİM'DE ESNAF VE VATANDAŞLARLA BİR ARAYA GELDİ

Milliyetçi Hareket Partisi'nden Büyükşehir Belediye Başkanlığı için aday olan Ümmet Akın ilçe ilçe dolaşıyor.
Akın ziyaretleri kapsamında bugün de Didim'de esnaf ve vatandaşlarla bir araya geldi.
Ümmet Akın'a Didim'de Milliyetçi Hareket Partisi Didim İlçe Başkanı Fikret Alkaya, yönetim kurulu üyeleri, Kadın kolları Başkanı Aynur Bel, Ülkü ocakları Başkanı Mehmet Emin Öztürk, MHP Didim Belediye Başkan aday adayı Eda Yücel İlhan ve partililer eşlik etti.
Didim'de vatandaşların büyük ilgi gösterdiği Ümmet Akın, "Didimli vatandaşlarımızın öncelikli sorunu yüksek su fiyatları ve otopark sorunu. Allah nasip ederse 31 Mart seçimlerinde partimizi Aydın'da 1. parti çıkararak bu sorunları ortadan kaldıracağız. Aydınımızı layık olduğu hizmetler ile buluşturacağız. Didimli hemşehrilerime bizlere göstermiş oldukları ilgi ve alakadan dolayı teşekkür ediyorum" dedi.

"DİDİM'İ KRUVAZİYER TURİZM İLE DÜNYAYA TANITACAĞIZ"

Didim'deki ziyaretleri sırasında Didimlilere müjdeler veren Ümmet Akın,Didim’i dünyada tanınmış önemli bir turizm kenti haline getireceğini söyledi.
Didim ile ilgili projelerinin hazır olduğunu kaydeden Akın, "Didim bir turizm kenti, Apollon tapınağı, Millet Antik kenti ile dünyaya açılan bir kültür kenti. Biz bu kültürü kurvaziyer turizm ile dünyaya tanıtacağız. Kuşadası’nda olduğu gibi Didim’e de kurvaziyer gemi iskelesi yaparak gelen turistlerin kent içerisinde vakit geçirerek alış veriş yapmasını sağlayacağız. İlçe esnafı para kazanacak, ilçe ye hareket gelecek. Didim’de turizm iki ay değil 12 ay olacak.” şeklinde konuştu.

(HÜSEYİN IŞIK-NUMAN ÖLMEZ-MUSA ÖLMEZ)