12 Kasım 2018 Pazartesi

AK PARTİ ADAY ADAYINDAN SIRA DIŞI BAŞVURU

SÖKE BELEDİYE BAŞKANLIĞI İÇİN AK PARTİ'DEN ADAY ADAYLIĞI BAŞVURUSU YAPAN İŞADAMI TAMER MAKARAÇ, PARTİ BİNASI ÖNÜNDE LOKMA DÖKTÜRDÜ, PİLAV ÜSTÜ TAVUK İKRAMINDA BULUNDU

Tamer Makaraç'ın, Ak Parti İlçe Başkanlığı'na yaptığı aday adaylığı başvurusu tanıtım toplantısına dönüştü.
Aday adayı Makaraç, başvurusu öncesinde parti binası önündeki caddede lokma döktürdü ve pilav üstü tavuk ikramı yaptı.
Ak Parti Söke İlçe Başkanı Namık Yıldırım, Kadın Kolları Başkanı Sibel Menderes, Gençlik Kolları Başkanı Altan Görecek, ilçe yönetimi ve çok sayıda partilinin yer aldığı başvuru toplantısına Makaraç'ın tekstil şirketinde çalışan işçiler de büyük ilgi gösterdi.
Başvuruya CHP'den istifa ederek Ak Parti'den Kuşadası Belediye Başkanlığı için aday adayı olan Kuşadası Belediyesi eski başkanlarından Esat Altıngün de katıldı
.
"SÖKE, AK PARTİLİ VEKİLDEN SONRA AK PARTİLİ BAŞKANLA DA TANIŞACAK"

Ak Parti Söke İlçe Başkanı Namık Yıldırım başvuru toplantısında yaptığı konuşmada, yerel seçimler öncesinde oluşan havanın çok olumlu olduğunu belirtti.
Söke'nin yanısıra Kuşadası ve Didim'de de aynı havanın yaşandığına işaret eden başkan Yıldırım, "Artık Söke Ak Partili bir belediye başkanına kavuşacaktır. Çünkü Ak Parti'den Sökeli bir milletvekili çıkartmak benim yönetimime nasip oldu. Yine belediye başkanımızı da çıkarmak bu teşkilatımıza ve sizlere de nasip olur inşallah" dedi.


"BENİM DERDİM SÖKE"

İlçe Başkanı Namık Yıldırım'ın ardından söz alan Tamer Makaraç konuşmasına, "Benim derdim, Söke'nin ve Sökelinin dertlerine, sorunlarına talip olup, Sökemizin daha ferah, daha çağdaş, daha yaşanılır bir kent olması için hizmet etme arzusudur" diyerek başladı.
Seçilmesi halinde sadece makamının değil, gönül kapılarını da bütün Sökelilere açacağını kaydeden Makaraç, "Benim derdim, sadece makamının kapılarını değil, gönül kapılarımı da hemşehrilerimize açma derdidir. Söke'nin turizm ve tarım dışında da ilerleyişini sağlayacak daha fazla adımlar olduğunu düşünüyorum. Bütün bunlar gerçekleştiğinde Söke, üretimi ve istihdamı artmış bir kente dönüşecektir." dedi.

"SÖKE'NİN İHTİYAÇLARINI VE SORUNLARINI BİLİYORUM"

Genel iktidarla yerel iktidarı birleştirme vaktinin geldiğini kaydeden Tamer Makaraç, "Söke'nin ihtiyaçlarını ve sorunlarını biliyorum. Bu İhtiyaç ve sorunların çalışılarak çözüme kavuşturulacağını da biliyorum. Ancak sadece çalışmak başarı için yeterli olmaz. Başarının en önemli faktörlerinden biri de samimiyettir. Artık iktidarla yerel birleştirmek vaktinin geldiğini düşünüyorum. Sökemizin ihtiyaçları ve beklentileri ile bütünleşen, ilerleyişi ve refahını sağlayabilmek adına 2019 yerel seçimleri için aday adaylığımı sizlerin huzurunda açıklıyorum." şeklinde konuştu.

(HÜSEYİN IŞIK)