23 Kasım 2018 Cuma

"HEDEFİMİZ 4. KEZ KAZANMAK"

SÖKE BELEDİYE BAŞKANLIĞI İÇİN ADAY ADAYLIĞINI AÇIKLAYAN DİŞ HEKİMİ LEVENT TUNCEL GENİŞ KATILIMLI BİR BASIN AÇIKLAMASI YAPTI

Levet Tuncel'in CHP Söke İlçe binasında düzenlediği açıklamaya, İlçe Başkanı Suat Durukan, Kadın Kolları Başkanı Nebihat Erten, Gençlik Kolları Başkanı Tolga Tosun ve  Söke Belediye başkanlığı için aday adaylığı başvurusunda bulunan Efgan Ceylan'ın yanı sıra çok sayıda partili katıldı.


DURUKAN, DİSİPLİN UYARISINI YİNELEDİ

Aday adayı Levent Tuncel'in tanıtımını yapan İlçe Başkanı Suat Durukan,  Cumhuriyet Halk Partili gibi görünüp sözleri ve davranışlarıyla partiye zarar verenler olduğunu öne sürdü.
Yöneticisine, başkanına ve adayına hakaret edenler hakkında disiplin mekanizmasını işleteceklerini kaydeden Durukan, "Memlekette her şey düzgün de bir tek parti, partinin yöneticisi, seçilmiş idarecisi yanlışmış gibi atıp tutan insanları dışlayacağız" dedi.


"SÖKE'Yİ SEVİYORUM" 

Konuşmasına "33 yıldır Söke'de serbest diş hekimi olarak çalışıyorum" diyerek başlayan aday adayı Levent Tuncel, "En güzel yıllarımın geçtiği Sökemize hizmet etme aşkı ile yola çıktım. Sökemizde partimize yakışır, sosyal belediyecilik anlayışıyla yerel iktidarımızı devam ettirmek hepimizin boynunun borcudur. Söke'yi seviyorum. Söke'de yaşayan her birey gibi Sökemi düşünüyor ve hizmet etmek için sabırsızlanıyorum." dedi.


"HEDEFİMİZ 4. KEZ SÖKE BELEDİYE BAŞKANLIĞINI KAZANMAK"

Söke'de geçtiğimiz 3 dönemdir başarılı yönetimler ve hizmetler sergileyen CHP'nin 31 Mart 2019 tarihinde de Söke'de iktidar olmaya devam edeceğini kaydeden Tuncel, "31 Mart 2019 sadece yerel yöneticilerimizi belirleyeceğimiz seçimler değil, aynı zamanda hem kentlerimizin, hem de toplumsal geleceğine nasıl sahip çıkacağımıza karar vereceğimiz önemli bir seçim olacaktır. İnanıyorum ki; Sökeli hemşehrilerim seçimini Cumhuriyet aydınlanmasında, demokrasiden e sosyal hukuk devletinden yana yapacaktır." şeklinde konuştu.

(HÜSEYİN IŞIK)