15 Kasım 2018 Perşembe

"SÖKE İÇİN GEREKİRSE BÜYÜKŞEHİR'İN KAPISINDA YATARIM"

AK PARTİ'DEN ADAY ADAYI OLAN MEHMET KOYUNCU, BELEDİYE BAŞKANI OLMASI HALİNDE BÜYÜKŞEHİR'İ HANGİ PARTİ KAZANIRSA KAZANSIN İŞBİRLİĞİ İÇİNDE OLACAĞINI SÖYLEDİ

Söke Belediye Başkanlığı için aday adaylığını açıklayan Enerji Bakanlığı eski müşteşarı Mehmet Koyuncu basın mensuplarıyla kahvaltıda bir araya geldi.
Koyuncu basın mensuplarının soruları üzerine yaptığı açıklamada, Söke'nin ve Sökeli vatandaşın yıllardır ihmal edilen bir çok sorunu olduğunu belirtti.
Söke'yi yönetmek iddiasında olduğunu kaydeden ve geçmişte yaptığı işleri de buna teminat olarak gösteren Mehmet Koyuncu, "Ben Söke'yi yönetmek iddiasındayım. Geçmişte yaptığım işler bunların teminatıdır. Enerji Bakanlığı Müşteşarlığım sırasında. Türkiye'yi enerji ithal eden bir ülke konumunda teslim aldım ve bir süre sonra enerji ihraç eden bir ülke haline getirdim. Türkiye'de bir çok proje ve açılışını yaptığım tesisler var. Türkiye'nin bir çok enerji tesisinde imzam vardır. Ben çok fazla vaatte bulunmam. Başladığım işi alır, herkesi mutlu edecek şekilde tamamlarım." dedi.

"BENİM ASLİ GÖREVİM KOORDİNASYON"

Hangi parti kazanırsa kazansın Büyükşehir ile işbirliği içerisinde olacağının altını çizen Mehmet Koyuncu, "Söke'de vatandaşın bir çok sorunu var. Bugün Söke Belediye Başkanı ile Büyükşehir Belediye Başkanı bir araya gelmiyor. Cezasını Sökeli vatandaş çekiyor. Eğer ben gelirsem, Büyükşehirle işbirliği içerisinde olacağım. Söke'nin sorunlarının çözümü için gerekirse Büyükşehir'in kapısında yatarım, yine de Söke'nin sorunlarını çözerim. Benim asli görevim koordinasyon. Koordinasyon içinde bir şehrin nasıl yönetileceğini ispatlayacağıma söz veriyorum." şeklinde konuştu.

"İLK İŞİM AYDIN CADDESİ'NDEKİ UCUBEYİ ORTADAN KALDIRMAK OLACAK"

Söke'nin en büyük sorunun trafik, otopark ve çay sorunu olduğunu kaydeden Mehmet Koyuncu, belediye başkanı olması halinde ilk işinin Aydın Caddesi'ni eski haline getirmek olacağını söyledi.
Koyuncu, "İlk işim geldiğim zaman şu Aydın Caddesi'ni yıkacağım. Bir defa oradaki ucubeyi ortadan kaldıracağım. Orası otobüs terminali gibi bir şey. Büyük bir araba park ettiği zaman, 2 tane araba yan yana geçemiyor. Kusura bakmayın ama böyle bir trafik anlayışı, böyle bir yol anlayışı, böyle bir cadde anlayışı olamaz. Ben bu ucubeyi ortadan kaldıracağım. İlk işim bu olacak." ifadelerini kullandı.

(HÜSEYİN IŞIK)