13 Kasım 2018 Salı

"İKİNCİ ADAM OLUP DA BİR ŞEYLER YAPAMADIĞIM İÇİN ADAY OLDUM"

AK PARTİ'DEN ADAY ADAYI OLAN SÖKE BELEDİYE BAŞKAN YARDIMCISI MİNE AŞÇI, ADAYLIK SÜRECİYLE İLGİLİ GELİŞMELERE AÇIKLIK GETİRDİ

Mine Aşçı Söke'de bir araya geldiği basın mensuplarının soruları üzerine yaptığı açıklamada, adaylıkla ilgili kararının siyasi değil, aksine tamamen vicdani gerekçelerden kaynaklandığını söyledi.
Aşçı, "Ben adaylıkla ilgili bir teklif aldım. Bu teklifi düşünürken haber yönetime gitti. Görev değişikliği yapılırken bana herhangi bir gerekçe gösterilmedi. Ama gerekçe budur, siyasidir. Bu kararı alma gerekçem de tamamen vicdanidir. Yani görerek, bilerek katlanmak her gün daha bir zor oluyordu. O nedenle bu kararı aldım. İkinci adam olarak orada duruyor olmak ve bir şeyler yapamıyor olmak beni bu karara sürükledi." dedi.

"SÖKE'NİN YEŞİLİ KARARDI, BEN BUNU YENİDEN YEŞERTEBİLECEĞİME İNANDIĞIM İÇİN ADAY OLDUM"

Söke'ye Sökelilerin sahip çıkması gerektiğini kaydeden Mine Aşçı, "Kente katkı herkesle ortak olmalı. Sorun ortaksa çözüm de ortak olmalı. İnsan emek verdiği şeye sahip çıkıyor. O yüzden Söke'ye Sökelilerin sahip çıkması için dahil etmek gerektiğini düşünüyorum. Yani Söke'nin yeşili karardı, insanlar mutsuz. Ben o yüzden bu umudu yeniden yeşertebileceğimize inanıyorum. Doğru ekiplerle, doğru birlikteliklerle bunu başarabileceğimize inanıyorum." şeklinde konuştu.


NEDEN AK PARTİ?

Bir belediye çalışanı olarak bugüne kadar siyaset yapmadığını, sadece işini en iyi şekilde yapmaya çalıştığını belirten Mine Aşçı, "Ben hiç siyaset yapmadım bu güne kadar, Kent yöneticiliğini de şehir yöneticiliğini de siyasetin çok üstüne koyuyurum. Çünkü benim işim o, benim işim şehir yöneticiliği ben bu işi iyi yaparım. Neden Ak Parti? Orda şunu gördüm, inanılmaz bir çalışma disiplini var. Ben uçaktan alındım, otele götürüldüm. Otelde neredeyse sabah 04.00'e kadar genel müdürlerle birlikte çalıştım. Müsteşarı da dahil olmak üzere herkes konunun başındaydı. Geçen yıl bir ay süreyle Ankara'daydım ve bu çalışma disiplini benim çalışma disiplinime çok uygun. Çünkü ben de öyle çalışıyorum." dedi.

"BELEDİYENİN PERSONEL SAYISI ÇOK FAZLA"

Belediyenin personel sayısının çok fazla olduğunu ve mutlaka bir revizyona ihtiyaç duyduğunu kaydeden Aşçı, "Belediye içindeki personel sayısına baktığınız zaman mutlaka bir revizyon yapılması gerekiyor. Bununla ilgili mutlaka bir revizyon yapılacak. Bunu işten çıkarma anlamında söylemiyorum. Üretim odaklı bir yerel yönetim haline getireceğiz. İnsanları doğru yaptığı işte olmalarını sağlayacağız. Bir işi 2 kişinin, 3 kişinin yapmasına izin vermeyeceğiz. Bunun nasıl olması gerektiğini çok iyi biliyorum." ifadelerini kullandı.

(HÜSEYİN IŞIK)