8 Kasım 2018 Perşembe

ESKİ BAŞKAN YARDIMCISI ADAY ADAYI OLDU

SÖKE BELEDİYE BAŞKANI SÜLEYMAN TOYRAN TARAFINDAN YAKLAŞIK BİR AY ÖNCE GÖREVİNDEN ALINAN BAŞKAN YARDIMCISI MİNE AŞÇI AK PARTİ'DEN ADAY ADAYLIĞI BAŞVURUSUNDA BULUNDU

Mimar Mine Aşçı'nın Ak Parti Söke İlçe Başkanlığı'nda düzenlediği toplantıya, ilçe başkanı Namık Yıldırım, Kadın Kolları Başkanı Sibel Menderes, Gençlik Kolları Başkanı Altan Görecek, ilçe yönetimi ve partililer büyük ilgi gösterdi.

"HAYALLERİMİZ SÖKE OLUR"

Söke’yi muasır medeniyetler seviyesine taşımak için aday adayı olduğunu söyleyerek konuşmasına başlayan Mine Aşçı, "Söke benim memleketim. Şanslıyım ki ona yirmi yıl hizmet ettim. Yerel yönetimin bir şehri muasır medeniyete nasıl taşıyabileceğinin tüm yollarını öğrendim. Şehir yöneticisinin bir şehri nasıl ileriye taşıyabileceğini, ulusal ve uluslararası organizasyonlarla sağladığım vizyon sayesinde bir şehrin kaderinin nasıl değişebileceğini gördüm. Söke, tarihiyle, coğrafyasıyla, insanıyla güçlü bir şehirdir. Doğru hizmetle, bölgenin merkezi olur, geleceğin marka şehri olur.  Hayallerimiz Söke’de olur." dedi.


"HİZMETTEKİ BAŞARISI KANITLANMIŞ AK PARTİ'NİN ADAY ADAYIYIM"

Hizmetteki başarısı kanıtlanmış Ak Belediyecilik ile Söke'yi tanıştırmak istediğini kaydeden Mine Aşçı, "Hizmetteki başarısı kanıtlanmış Ak Parti’nin aday adayı olarak diyorum ki; Söke’deki her başarı; Sökelilerin yüreği, güveni, çabası ile Sökelilere ait olacaktır. Söke şehrinin yetiştirdiği çocuklara ait olacaktır. Bilgim ve sevgimle Söke’nin annesi olmaya talibim. Çok iyi biliyorum ki Söke kendi dinamikleri ve doğru yönetim ile altın anahtara sahiptir. İşte bu altın değerindeki anahtar için, arkamda iktidarın gücünü hissederek ben hazırım. Hizmetteki başarısı kanıtlanmış AK Belediyecilik ile belediyedeki başarısı kanıtlanmış Mine Aşcı. Bence Yerel yönetim; insanın, şehrin, ekonominin odağı olmalıdır. Orada ufkunuz ne kadar büyükse, inancınız da, imzanız da, cesaretiniz de o denli büyük olur.' şeklinde konuştu.


"AK PARTİ HİÇ BU KADAR BELEDİYE BAŞKANLIĞI KAZANMAYA YAKIN OLMAMIŞTI"

Ak Parti İlçe Başkanı Namık Yıldırım da yaptığı konuşmada, "Ak Parti belki de bu güne kadar hiç bu kadar belediye başkanlığını kazanmaya yakın olmamıştı. Çünkü vatandaşın arasına girdiğiniz zaman hangi partili olursa olsun, bizim yönetime gelmemizi istiyor." dedi.

(HÜSEYİN IŞIK)