19 Şubat 2016 Cuma

SÜNNETÇİNİN ÇANTASINI ÇALDILAR

SÖKE'NİN TANINMIŞ SÜNNETÇİLERİNDEN ABDURRAHMAN ARAS'IN EVİNE GİREN HIRSIZLAR BAZI EŞYALARLA BİRLİKTE SÜNNET ÇANTASINI ÇALDI

Yenisöke Gazetesi'nin haberine göre; Bir dönem Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi’nde müdür yardımcılığı görevinde bulunan İlçe Sağlık Müdürlüğü personellerinden sağlık memuru Abdurrahman Aras’ın evine giren hırsızlar giysi para gibi eşyaları çalarken, sünnet takımlarının içinde bulunduğu çantayı da çaldılar.
Geçtiğimiz Pazarı pazartesiye bağlayan gece Aydın Caddesi üzerindeki Hacılar Camii yanında bulunan Abdurrahman Aras’a ait evde meydana hırsızlık olayında, hırsızlar değerli eşyalar yanında sünnet takımlarının içinde bulunduğu çantayı da çaldılar. Abdurrahman Aras konuyla ilgili yaptığı açıklamada “Evden aralarında 800 TL. değerinde olan deri çeketimi bazı değerli eşyaları çalmışlar. Bunların hiç biri gözümde yok. Ben sağlık memuruyum, sünnetlere gidiyorum. Sünnet takımlarının içinde bulunduğu çantayı da çalmışlar. Bu çanta benim için manevi değeri çok fazla olan bir çantaydı. Çantanın içinde bulunan sünnet takımları ile yaklaşık 1000 çocuğu  sünnet etmiştim.
Bu çanta hırsızların hiçbir işine yaramaz. Kendilerinden rica ediyorum hiç değilse sünnet çantasını geri versinler. Sünneti hayrına yapıyorum. Eğer çantamı verirlerse fakir fukaranın çocuklarının sünnetine katkı sağlamış olacaklar. Belki hırsızlar çantanın içinde değerli şeyler var düşüncesiyle çantayı aldılar. İçinde sünnet takımlarının bulunduğunu görseler çantayı almazlardı. Buradan hırsızlara bir daha sesleniyorum, lütfen çantamı versinler. Onlardan başka bir şey istemiyorum. O çanta onlar için çok değersiz  ama benim için çok değerli. Biliyorum bir yere atacaklar, atmasınlar geri iade etsinler.”dedi.