23 Şubat 2016 Salı

DİDİM-SÖKE DERBİSİ PAZAR GÜNÜ

ZİRVE MÜCADELESİ YAPAN SÖKESPOR İLE DİDİM BELEDİYESPOR PAZAR GÜNÜ DİDİM'DE KARŞILAŞACAK

BAL Ligi 10. Grupta  zirve mücadelesi yapan takımların en şanslısı Sökespor oldu bu hafta.

Sökespor kendi sahasında oynadığı İzmirspor maçını 3-0 kazanırken, şampiyonluktaki en yakın rakipleri Didimspor ve Muğlaspor puan kaybetti.

Haftaya Didim Belediyespor'un ardından ikinci sırada giren Sökespor, Didim Belediyespor'un İzmir'de Bornova 1881 karşısında hem 3 puanı hem de namağlup ünvanını kaybetmesiyle, biranda zirvede buldu kendini.

Ligin bitmesine 7 hafta kala şampiyonluğun en güçlü iki adayı Sökespor ve Didim Belediyespor bu hafta Didim'de mücadele edecek.

Liderlik koltuğunun halef ve seleflerini karşı karşıya getirecek maçı kazanan takım, şampiyonluk yolunda önemli bir adım atmış olacak.

Bölge derbisi olarak nitelendirilen maç, 28 Şubat Pazar günü saat 13.30'da Didim Atatürk Stadı'nda oynanacak.