23 Şubat 2016 Salı

YILDIZ, SURİYELİLERİ SORDU

HÜSEYİN YILDIZ, DİDİM VE KUŞADASI'NDA BÜYÜK BİR SORUN HALİNE GELEN SURİYELİLER KONUSUNU MECLİS GÜNDEMİNE TAŞIDI

Cumhuriyet Halk Partisi Aydın Milletvekili Hüseyin Yıldız devam eden meclis çalışmaları kapsamında söz aldı.

Yıldız, hükümetin yanıtlamasını istediği soru önergesinde; "Turizm sezonu bir ay sonra başlıyor. Bu hafta sonu seçim bölgem olan Aydın Didim'de ve Kuşadası'nda çalışmalara katıldım. Özellikle Didim ve Kuşadası sokaklarında binlerce Suriyeli var. Zaten turizm kötüye gidiyor. Kamu düzeni açısından güvenlik riski yaratıyorlar. Bunlarla ilgili herhangi bir çalışmanız var mı? Didim ve Kuşadası bu şekilde giderse gelen turistler geri gidecektir. Esnaf zor durumda kalacaktır ve bu esnaf da -aşağı yukarı- borçlarını ödeyemeyecek; zaten zor durumdadır." dedi.