28 Şubat 2016 Pazar

SÖKESPOR'U TUTABİLENE AŞK OLSUN!

BAL LİGİ 10. GRUP LİDERİ SÖKESPOR DİDİM BELEDİYESPOR'U 5-0 MAĞLUP ETTİ

Didim Atatürk Stadı'nda ev sahibi Didim Belediyespor geçen hafta liderliği kaptırdığı Sökespor'u ağırladı. Bölge derbisi olarak nitelendirilen maç için Sökespor yönetimi otobüs kaldırdı. Didimli taraftarların da büyük ilgi gösterdiği maç, yoğun kalabalık nedeniyle yaklaşık yarım saat geç başladı.

Maça hızlı başlayan Sökespor 22. dakikada Saliou ile 1-0 öne geçti. 
Akın akın Didim kalesine gelen Sökespor 34. dakikada Kadir'le skoru 2-0'e getirdi. 
İlk yarının son dakikasında Murat skoru 3-0 yaptı.
Tempolu oyununu ikinci yarıda da sürdüren Sökespor, bu yarıya da golle başladı. Kadir 48. dakikada kendisinin ikinci, takımının ise 4. golünü attı. 
81. dakikada Lütfü Sökespor'un 5. golünü atarak maçın skorunu belirledi.
 

Zirve yarışı yaptığı Didim Belediyespor'a tam 5 gol atan Sökespor 37 puanla gruptaki liderliğini sürdürdü.