14 Eylül 2014 Pazar

MEDUSA CAFER'DEN YASA BOĞAN KAPANIŞ


DİDİM ALTINKUM PLAJI'NDA BULUNAN MEŞHUR AÇIKHAVA DİSKOSU "MEDUSA"NIN SAHİBİ CAFER KAYA YAŞAMINI YİTİRDİ

Didim'in sevilen işadamlarından Cafer Kaya (55), geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybetti.

Didim Altınkum'da yaklaşık 20 yıldır açık hava diskosu olarak faaliyet gösteren ve Cumartesi gecesi sezon kapanışını yapan Medusa Disko'da müşteriler arasında kavga çıktı.

Sabaha karşı saat 05.00 sıralarında başlayan kavga nedeniyle fenalaşan Cafer Kaya, önce Didim Devlet Hastanesi'ne, ardından Aydın Atatürk Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Cafer Kaya, yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

Didim'de 'Medusa Cafer' olarak tanınan, sevilen işadamı Cafer Kaya'nın ölümü, sevenlerini yasa boğdu. 

Didim Belediye Başkanı Ahmet Deniz Atabay da, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Cafer Kaya için başsağlığı dileğinde bulundu.

Kaya'nın cenazesi, bugün öğleden sonra Didim Cemevine getirilecek. Burada düzenlenen törenden sonra Ankara'ya uğurlanacak ve yarın Karşıyaka mezarlığında toprağa verilecek.