7 Mart 2017 Salı

5 GÜNDÜR KENDİSİNDEN HABER ALINAMIYOR

KUŞADASI'NIN DAVUTLAR MAHALLESİ'NDE 3 MART CUMA GÜNÜNDEN BUYANA HABER ALINAMAYAN HASİP KEMERDAĞ'I (20) AİLESİ HER YERDE ARIYOR

Olay 3 Mart Cuma günü Davutlar Mahallesinde saat 10.00’da meydana geldi. 
Babası Abidin Kemerdağ ile birlikte yaşayan Hasip Kemerdağ (20) babasına ait olan 09 BAR 67 otomobili alarak evden çıktı. 
Babası bir süre sonra oğlunu aradığında telefona cevap veren olmayınca merak etti. 
Hasip Kemerdağ’ın kullandığı otomobil kimlik ve cüzdanıyla birlikte bir gün sonra Kirazlı Mahallesi Değirmendere Mevkiinde terk edilmiş olarak bulundu. 
  
ARAMA ÇALIŞMALARI SÜRÜYOR

Oğlunun 5 gündür polis ve jandarma tarafından her yerde arandığını belirten baba Abidin Kemerdağ, "Oğlum özel bir markette kasiyer olarak çalışıyordu. Hiçbir maddi sıkıntısı ve kaybolacak durumu yoktu. Cuma günü saat 10.00’da benim yanımdan ayrıldı. Bir saat sonra aradım telefonla aradığımda cevap alamadım. Eşimle ayrıyım. İzmir’de annesine gitmiş olabilir diye düşündüm. Oradaki kızımı aradım onlarda orda olmadığını söylediler ve aramaya başladılar. Daha sonra Cumartesi günü Kuşadası Kirazlı Mahallesi yakınlarında Değirmendere Mevkiinde otomobil bulundu. Ancak terk edilmiş halde içinde oğlumdan geriye cüzdanı kalmıştı. Arama çalışmalarına devam ediyoruz” dedi.