26 Şubat 2017 Pazar

ŞAMPİYONLUK YOLUNDA BÜYÜK KAYIP!

SÖKESPOR LİDER OLARAK GİTTİĞİ DİDİM DEPLASMANINDA HEM 3 PUANI, HEM DE LİDERLİĞİ BIRAKTI

Bölgesel Amatör Ligi (BAL) 8. Grup maçında Didim Belediyespor lider Sökespor’u her iki yarıda attığı gollerle 2-1 mağlup etti.
Didim Belediyespor haftalardır hasret olduğu 3 puana grubun lideri Sökespor'u yenerek ulaştı.
Didim deplasmanında ağır yara alan grubun en büyük şampiyon adaylarından Sökespor ise, lider olarak çıktığı maçtan hem 3 puanı hem de liderliği bırakarak ayrıldı.
Didim Belediyespor ilk yarıyı 7 dakikada Muhammet Sak’ın ayağından kazandığı golle 1-0 önde tamamladı. 
75. dakikada Didim Belediyespor Malik Kahirler’in attığı golle skoru 2-0 yaptı. 
Sökespor’un tek golü 85. dakikada Saliou'dan geldi. 
Aydın derbisi gözüyle bakılan maç, Didim Belediyespor’un 2-1 üstünlüğü ile sona erdi.