17 Şubat 2017 Cuma

3 KİŞİNİN KATİLİ SÖKE'DE YAKALANDI

DİDİM'DE DÜN AKŞAM 3 KİŞİYİ ÖLDÜRDÜĞÜ İDDİA EDİLEN SERİ KATİL SÖKE CEZAEVİ KAVŞAĞINDA YAKALANDI.

Didim'de dün gece Metin Diler’i, sabah saatlerinde de Şamil Olca ve Yaşar Kaya’yı öldürdüğü iddia edilen K.K. güvenlik güçleri tarafından yapılan çalışmaların ardından Söke’de kıskıvrak yakalandı. Didim'de dün konuşmak için çağırdığı Metin Diler'i, ardından Şamil Olca ile Yaşar Kaya’yı öldüren şüpheli K.K., Söke’de kovalamaca sonucu yakalandı.
Cinayetlerin şüphelisi K.K’ı yakalamak için geniş çaplı araştırma başlatan polis, güzergahlardaki güvenlik kamerası görüntülerini incelemeye aldı.
Araştırmayı derinleştiren polis ekipleri zanlının 34 KV 7798 plakalı otomobil ile kaçmış olacağını belirleyerek takibe aldı.
Didim Emniyeti’nin ihbarı üzerine Söke İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri şüpheliyi kovalamacası sonucu Cezaevi kavşağında yakaladı.
Polis ekiplerini gördükten sonra aracı bırakarak kaçan şüpheli kıskıvrak yakalanırken, şüphelinin üzerinde ve araçta yapılan aramada suç aletine rastlanmadığı öğrenildi. Cinayet şüphelisinin Didim İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından teslim alınarak Didim’e getirileceği öğrenildi. (NUMAN ÖLMEZ)