29 Nisan 2016 Cuma

HASTA YATAĞINDA BAĞIŞ YAPTI

SÖKELİ HAYIRSEVER MÜNEVVER ÖZSOYDAN (82) HASTANEDEKİ HASTA YATAĞINDA SÖKE MİMARLIK VE TASARIM FAKÜLTESİ'NE 50 TL BAĞIŞLADI 

Aydın Denge Gazetesi'nin haberine göre; hayırsever Münevver Özsoydan, kendi ismini taşıyacak olan ve Söke’de inşaatı devam Adnan Menderes Üniversitesi Mimarlık Tasarım Fakültesi için daha önce oğlu Fahri Özsoydan aracılığı ile 29 bin TL bağışta bulunmuştu.
Bugün de rahatsızlığı dolayısıyla tedavi gördüğü hastanede üniversite inşaatına bağış yapacağını bildirdi. 
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi bünyesinde oluşturulan Söke Eğitim Vakfı’nın (SÖKEV) Başkanı Kaymakam Tahsin Kurtbeyoğlu da hastaneye gelerek geçmiş olsun dileklerinde bulundu.
Hayırsever Münevver Özsoydan, bu kez 50 bin TL'lik çeki Kaymakam Tahsin Kurtbeyoğlu’na hasta yatağında olmasına rağmen takdim etti. 
Kaymakam Tahsin Kurtbeyoğlu hayırsever Özsoydan’a üniversite binasına yaptığı yardımlardan dolayı minnettar kaldığını ifade ederek teşekkür etti. 
Kurtbeyoğlu; ”Sökelilerin eğitim konusundaki çabalarını takdirle karşılıyorum. Fakültenin bir an önce tamamlanarak eğitime açılması için sarf ettikleri gayretlerin boşa gitmeyeceğine ve 2016-17 Eğitim Öğretim Yılı'nda fakültemizin yeni öğrencilerle buluşacağına inanıyorum” dedi.(BURHAN CEYHAN)