18 Nisan 2016 Pazartesi

DİDİM HDP VE ESP'YE POLİS BASKINI

DİDİM'DE YAKLAŞIK 200 POLİSİN KATILIMIYLA HDP VE ESP İLÇE BAŞKANLIKLARINA BASKIN DÜZENLENDİ

AYDIN DENGE GAZETESİ'NİN HABERİNE GÖRE; Aydın İl Emniyet Müdürlüğü ile Didim İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından ‘Terör örgütü propagandası yapmak ve suçluyu övmek’ suçlamasıyla, bugün saat 14.30 sıralarında Atatürk Bulvarı, Yıldırım İş Hanı’nda bulunan Halkların Demokratik Partisi (HDP) Didim İlçe Başkanlığı ile Ezilenlerin Sosyalist Partisi (ESP) Didim İlçe Başkanlığı binalarına baskın düzenledi. 

Didim İlçe Emniyet Müdürü Özgür Selçuk’un yönettiği baskına, Aydın İl Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü, Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü ve Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü’nden polis ekiplerinin yanı sıra Toplumsal Olaylara Müdahale Aracı TOMA da destek verdi. ‘

Terör örgütü propagandası yapmak ve suçluyu övmek’ suçlamasıyla Didim Cumhuriyet Savcılığı’ndan alınan karar doğrultusunda ilçe başkanlıklarına giren polisler, içeride arama yaptı. 

Aramalar sonucunda terör örgütü PKK lideri Abdullah Öcalan’a ait posterler, çeşitli tarihlerde öldürülen teröristlerin fotoğrafları, yasak yayınlar, terör dokümanları, afiş ve posterler ele geçirildi. İlçe binalarının bulunduğu kattaki boş ofislerde yapılan incelemede ise duvarlarda terör örgütünü övücü afiş ve yazılara rastlandı. (EDİZ VERDİOĞLU)