21 Ocak 2016 Perşembe

AYDIN'DAN BAYIR BUCAK TÜRKMENLERİNE YARDIM

AYDIN'DA MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ'NCE TOPLANAN YARDIMLARI TAŞIYAN TIR DUALARLA YOLCU EDİLDİ

Aydın Milli Eğitim Müdürlüğü'nce il genelindeki resmi ve özel okullarda Suriye’de devam eden iç savaştan mağdur olan Halep ve Bayır Bucak Türkmenleri için "Kardeş Eli" adı verilen yardım kampanyası başlatıldı.

Kampanya kapsamında, öğretmen ve öğrenciler tarafından toplanan bir TIR dolusu yardım "Vali Recep Yazıcıoğlu" adı verilen TIR’a yüklenerek dualarla uğurlandı.

Aydın İl Milli Eğitim Müdürü Pervin Töre uğurlama töreninde yaptığı konuşmada, "Suriye'deki ihtiyaç sahibi Türkmen kardeşlerimizin yardımına koşmak, barınma, beslenme ve sağlık alanındaki insani ihtiyaçlarını gidermek ve yardımcı olmak, hüzünlerini paylaşmak ve acil ihtiyaç duydukları insani malzemeleri ulaştırmak için ilimiz genelindeki tüm resmi-özel okul ve kurumlarımızın katılımıyla 'Kardeş Eli' adı altında yardım kampanyası yapılmıştır. İlk etapta doldurduğumuz TIR’ı bugün yolcu ediyoruz. Yardım kampanyamız devam ediyor. Ben destek veren tüm idareci, öğretmen ve gönüllüce yardım toplayan tüm öğrencilerimize teşekkür ediyorum" dedi.