3 Ağustos 2015 Pazartesi

SANAT DOSTU BELEDİYE


DİDİM BELEDİYESİ GELENEKSEL OLARAK DÜZENLEDİĞİ YAZARLAR FESTİVALİ ANISINA PARK AÇILIŞI YAPTI 

Didim Efeler mahallesi Ege caddesi üzerindeki Maliyeciler sitesi mevkiin de bulunan Aytuna 
Parkı'na, Yazarlar Festivali anısına kitap şeklinde yapılan heykelin açılışı gerçekleştirildi ve mevcut parkın ismi Yazarlar parkı olarak değiştirildi. 

Açılışa, Belediye Başkanı Deniz Atabay'ın yanı sıra, Belediye Meclis üyeleri, CHP Didim 
İlçe Başkanı Gökmen Karataş, Erdal İrfan, Nalan Tuntaş ve 2000 yılında vefat eden Yeşilcam'ın usta 
oyuncusu Kemal Sunal'ın eşi Gül Sunal Katıldı.

Başkan Atabay açılışta, bu güne kadar gelmiş ve bundan sonra gelecek olan yazarlarımızı onurlandırmak ve isimlerini ölümsüzleştirmek için böyle bir anıt yaptıklarını söyledi.

Gül Sunal da konuşmasında, Yazarlar Festivali gibi önemli bir organizasyona Didim Belediye Başkanı Deniz Atabay'ın destek olmasının örnek bir davranış olduğunu kaydetti.

Konuşmaların ardından Didim Belediyesi Kültür Sanat Atölyesi eğitmenlerinden heykeltraş Ekim Hasançebi tarafından yapılan, tek blok halinde 30 ton ağırlığında ve kitap şeklindeki heykelin açılışı Belediye Başkanı Deniz Atabay ile konuk yazarlar Gül Sunal , Erdal İrfan ve Nalan Tuntaş tarafından yapıldı.