19 Ağustos 2015 Çarşamba

HERŞEY DAHA GÜZEL BİR DİDİM İÇİN

DİDİM BELEDİYESİ İLÇENİN FARKLI NOKTALARINDA SÜRDÜRDÜĞÜ YOL YAPIM ÇALIŞMALARI İLE KENTE ESTETİK BİR GÖRÜNÜM KAZANDIRMAYA ÇALIŞIYOR

Didim Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğüne bağlı ekipler, ilçenizin farklı noktalarında sathi asfaltlama çalışmalarının yanısıra, bazı yollar da parke taşı döşeme çalışmaları yürütüyor.
Yol yapım çalışmalarında büyük bir yol kat ettiklerini belirten Fen İşleri Müdürlüğü yetkilileri;
Yeşilkent Bölgesi'nde 21, Altınkum'da 11, Hisar Mahallesinde 6, Cumhuriyet Mahallesinde 11, Efeler Mahallesinde de 8 sokakta çalışmaların devam ettiği bilgisini verdi. 

Didim'in hizmet görmeyen yeri kalmayacağını belirten Didim Belediye Başkanı Deniz Atabay, "eski yolları tamirini ve bakımını yapmaya devam ediyoruz, duruma uygun yerlerde parke taşı veya asfaltlama çalışmaları devam ediyor, yeni yollar açarak cadde ve sokakların bağlantı yollarını birleştirdik, çalışmalarımız ilerleyen süreçlerde daha da hızlanacak "dedi.