10 Ağustos 2015 Pazartesi

KUŞADASISPOR'DA BÜYÜK TRANSFER


BAL LİGİ'NDE ŞAMPİYONLUĞU HEDEFLEYEN KUŞADASISPOR, BREZİLYALI ÜNLÜ FUTBOLCU JABA'YLA SÖZLEŞME İMZALADI

Haber: Şerif Akarçeşme

Kuşadasıspor, bir dönem İtalya’nın Juventus SC,Azarbeycan’ın Premier League takımlarından FK Bakü ile Ankaraspor , Ankaragücüspor ve Antalyaspor’da forma giyen Jaba’yı renklerine bağladı.

Geçen sezon Azarbeycan’ın FK Bakü takımında futbol oynayan ve Türkiye’deki birçok kulüpten transfer teklifleri alan Jaba,Kuşadasıspor’u tercih etti.

Kuşadası'nda Özer Türk Stadyum’unu ve kulüp tesislerini gezen Jaba,tesislere hayran kaldı.
Jaba,’’Bazı kulüplerden transfer teklifleri aldım.Ama ben başkanımı kıramadım ve Kuşadasıspor’u tercih ettim.Gördümki burada bana çok ilgi var. Bunun içinde üzerime ne düşerse onu yapacağım.Motivasyonumuz  çok iyi.’’dedi.