8 Şubat 2014 Cumartesi

SARIKEMERLİLERDEN TOYRAN'A ŞARTLI DESTEK

CHP SÖKE BAŞKAN ADAYINI İLGİYLE KARŞILAYAN SARIKEMERLİLER,  YILLARDIR KADERİNE TERK EDİLEN BELDENİN EKSİKLERİNİN GİDERİLMESİNİ İSTEDİLER

6 Şubat Perşembe günü akşamı Sarıkemer beldesini ziyaret eden Süleyman Toyran ve ekibi vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılandı.


Sarıkemerlilere hitap eden Süleyman Toyran, "Kolaylıkla ulaşılan başkan olacağım. Sarıkemerli esnaf arkadaşlarım beni iyi tanırlar. Ben sizlerden biriyim. Sadece Söke Belediye başkanlığı için sizlerden şahsım ve partim adına destek istiyorum. Oylarınıza talibim." dedi.

Sarıkemerliler ise, uzun yıllar merkezi yönetim ve Söke'den yeterli desteği alamadıklarını belirterek, "beldenin ortasından geçen Büyük Menderes Nehri üzerindeki köprünün yenilenmesi, sanayi dükkanlarının Söke-Bodrum Karayolu'na çekilmesi ve hergün Söke'ye gidip gelen öğrenciler için taşıma desteği istediler.