13 Şubat 2014 Perşembe

BEKLENEN OLDU KAMACI DSP'DE

CHP DİDİM BELEDİYE BAŞKAN ADAYLIĞI İPTAL EDİLEN MÜMİN KAMACI DSP'NİN DİDİM BELEDİYE BAŞKAN ADAYI OLDU
DSP Didim İlçe Örgütü binasında düzenlenen törenle DSP’ye katılarak adaylık başvuru belgesini imzalayan Mümin Kamacı, “Ben yabancı bir yere gelmedim. Ben ve arkadaşlarım Didim’de Demokratik Sol Parti’yi birinci parti yapmak için mücadelemizi sürdüreceğiz” dedi. 
Didim’de Demokratik Sol Parti’yi birinci parti yapmak için mücadelelerini sürdüreceklerini kaydeden Mümin Kamacı, 31 Mart sabahı Didim Belediyesi’nde olacaklarını ifade ederek, “Barışın simgesi güvercinler bundan sonra Didim Belediyesi’nde dalgalanacak. Bizler her yarışı kazandığımız gibi bu yarışı da kazanacağız. Demokratik Sol Parti Didim Belediye Başkan adayı olarak çalışmalarımızı sürdüreceğiz” şeklinde konuştu.
Kamacı ile birlikte CHP’den istifa ettiğini açıklayan Ahmet Karaoğlu ve Vedat Ege de DSP’ye geçti.