26 Şubat 2014 Çarşamba

ADAY ADAYI ŞULE TUNTAŞ'DAN SPEKÜLASYONLARA YANIT

SÖKE AK PARTİ BELEDİYE BAŞKAN ADAY ADAYI ŞULE TUNTAŞ, ADAYLIK SÜRECİYLE İLGİLİ DEĞERLENDİRMELERDE BULUNDU

Şule Tuntaş yaptığı açıklamada, "Herkes çalışacağı ekibi seçmekte özgürdür. Beni üzen hakkımda değişik spekülasyonların yapılması, yok efendim adaylık başvurusu yapmamış, hadi canım kim diyorsa yalan söylüyor. Altını çizerek söylüyorum elimde adaylık başvuru formu ve banka dekontu var.” dedi.

İlçe yönetiminin isteğiyle aday adayı olduğunu belirten Şule Tuntaş, "4 belediye başkan aday adayı olarak birlik ve beraberlik söylemleri ile ziyaretlerde bulunduk. Sayın Metin Yavuz'un Ak Parti Söke Belediye Başkan adayı gösterilmesinden sonra, Söke Belediye Meclis Üyeliği için başvuruda bulunmam istendi. Evraklarımla birlikte adaylık bedelini de yatırarak teslim ettim. Sonuçta, AK Parti Söke Belediye Meclis üyesi aday listesinde de yer bulamadım. Liste dışı kalmamın Şule Tuntaş olarak bana kaybettirdiği bir şey yok.  Adaylık sürecinde çok önemli tecrübeler edindim. Değerli arkadaşlarım süreç içerisinde her şeyi bilmek hakikaten çok kötüymüş. Düşünün siz biliyorsunuz ama karşınızdaki sizin bildiğinizi bilmiyor." şeklinde konuştu.