26 Şubat 2014 Çarşamba

ÖĞRETMENLER EYLEMDE

AYDIN VE İLÇELERİNDEKİ EĞİTİMCİLER MECLİS'TE GÖRÜŞÜLEN MEB TASARISINI PROTESTO ETTİ

Aydın ve ilçelerinde görev yapan Eğitim-Sen, Eğitim-İş ve Türk Eğitim-Sen üyesi eğitimciler, Meclis'te görüşülen MEB tasarısını protesto etmek üzere bir günlük iş bıraktı.

Eğitimcilerin Söke'deki eylemine CHP Söke Belediye Başkan Adayı Süleyman Toyran, CHP İlçe Başkanı Hüseyin Akkaya, Eğitim-Sen, Eğitim-İş ve Türk Eğitim-Sen üyesi eğitimciler ile siyasi parti ve sivil toplum örgütü temsilcileri katıldı.


Türk Eğitim-Sen Söke Şube Başkanı Nihat Çiftçi, "Dershanelerin özel okula dönüştürülmesi sürecinde gündeme gelen, ancak içerdiği değişiklikle eğitim sisteminde büyük bir alt üst oluş yaratması kaçınılmaz olan Milli Eğitim Temel Kanunu ve Bazı Kanun ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Tasarısı, eğitimde yaşanan sorunları daha da derinleştirecektir. Tasarıyla eğitim fakültelerinden mezun olanların artık KPSS’de yeterli puan alması yeterli olmayacaktır. KPSS’den yeterli puan alanlar, performans değerlendirmesinde başarılı olursa bir yılın sonunda yazılı veya sözlü sınava girmeye hak kazanacaktır" dedi.