15 Temmuz 2013 Pazartesi

VALİ AL SÖKELİ ŞAMPİYONU AĞIRLADI

AYDIN VALİSİ SBS'DE TAM PUAN ALARAK TÜRKİYE ŞAMPİYONU OLAN SÖKE VAKIFBANK ORTAOKULU ÖĞRENCİSİ LARA ÖZDEN'İ MAKAMINDA KABUL ETTİ

Ziyarette, SBS şampiyonu Lara Özden, İl Milli Eğitim Müdürü Pervin Töre, Söke İlçe Milli Eğitim Müdürü Özcan Bilgi, Vakıf Bank İlköğretim Okulu Müdürü Mustafa Öztürk, Lara’nın anne ve babası Gülcem-Sadettin Özden ile erkek kardeşi Yiğit Özden yeraldı.

Lara’yı altın takarak ödüllendiren Vali Al, "Lara’nın başarılarının devamının geleceğine inancımız sonsuz. Bizi böyle gururlandırdığı için kendisine teşekkür ediyorum. İnşallah istediği yerlere gelir ve bizi gururlandırmaya devam eder. Aydın eğitimde başarı kazanmış bir ildir ve bir daha böyle olduğunu kanıtlamıştır. Lara bundan sonraki şampiyonlar için de rol model olacak” dedi.

Lara Özden de, hedefinin Galatasaray Lisesi olduğunu söyledi. 

Doktor ya da mühendis olmak istediğini kaydeden Lara, sınava hazırlanacak öğrencilere şu tavsiyelerde bulundu: “Belli bir plan belirlemek büyük ölçüde başarıyı yakalamak demektir. Düzenli çalışmanın yanında kitap okumak da başarıyı beraberinde getiriyor. Bir de fazla enerjiyi atabilecek bir etkinlikte bulunulabilirse başarının kapılarını aralamış olurlar”

Lara’nın Babası Sadettin Özden ise, kızının başarısıyla gururlandıklarını ifade ederek, “Mutluyuz, gururlandık. Aydın ve Söke için hayırlı olsun. Kızımın başarılarının devamını diliyorum” diye konuştu.