7 Temmuz 2013 Pazar

TWİTLERDEN SEÇMELER


SaRmaz biZi parisin EyFeL kuLesi MutLu oLacağımıZ Tek YEr Aydının SÖKE iLçesii....

Siz rahat olun söke bize emanet 

Bodrum'a gidecekler Söke de konaklayin olum ac kopeklik yapmayin :)

SÖKEDE DOGDUM.İNEK BESLEDİM.SÖKENİN AHIRLARINDA YATIP KALKTIM.SÖKEÇOK GÜZEL.BOZYAKADA OTURUYOM.SÖKELİYİM.AYDIN SÖKE.

Yarından itibaren Kuşadası yolcusu kalmasın Söke'den kurtuluşumun günü :))

Ne gezdik moruk bugün ya urla söke simdide adaya iniyoruz

Söke'den gitmek istiyorum soyle bir yıl kadar uzak kalsak fena olmaz

Söke ye daha yaz gelmemiş akşamları üşüyoruz

Aydın - Söke'de oturan varmııı ? Tatile gelicemde dırırım

hilmicem annen aydın /sökeliymiş bende sökeliyim buraya biran önce gelirsen tüm söke halkı çok mutlu olur seninle gurur duyuyoruz 

Bu Söke'ye katlanmak zorunda olmaktan bıktım ya bi bitmedin