30 Ekim 2018 Salı

SÖKE OSB YÖNETİMİNDE DEĞİŞİKLİK


SÖKE ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ YÖNETİM KURULU ÜYELİĞİNDEN İSTİFA EDEN YİKOB ÜYELERİNİN YERİNE YENİ ATAMALAR YAPILDI

Söke Organize Sanayi Bölgesi Müteşebbis Heyeti toplantısı, heyet başkanı ve Aydın Valisi Yavuz Selim Köşger başkanlığında Aydın'da yapıldı.
Toplantıda, Aydın Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı (YİKOB) üyesi iken Söke Organize Sanayi Bölgesi yönetim kurulu üyeliğine seçilen, valilik bürokratları Armağan Olgun, Ceyhun Turan Akçadağ, Hilmi Dönmez ve Halil Özoğul istifalarını sundu.

BÜROKRATLARIN YERİNİ SÖKELİ SİYASİLER ALDI

İstifaların ardından yapılan oylamada Söke Organize Sanayi Bölgesi'nin yeni yönetimi, Söke Kaymakamı Tahsin Kurtbeyoğlu, Söke Ticaret Odası Başkanı ve CHP Belediye Meclis üyesi Haluk Kutlay, MHP Belediye Meclis Üyesi Süleyman Yörük ile Ak Parti Belediye Meclis üyeleri Kasım Üzüm ve Hatice Uzel Çakar'dan oluştu.
Söke OSB'nin yeni denetim Kurulu üyeliklerine ise, Ak Partili Belediye Meclis üyeleri Ayla Kuru ile Haldun Işıklı getirildi.

YENİ YÖNETİM GÖREV BÖLÜMÜ YAPTI

Söke Organize Sanayi Bölgesi'nin yeni yönetim kurulu üyeleri, Söke'de gerçekleştirdikleri ilk toplantıda görev dağılımı yaptı.
Buna göre, yönetim kurulu başkanlığına Söke Kaymakamı Tahsin Kurtbeyoğlu, başkan vekilliğine de Söke Ticaret Odası Başkanı ve CHP Belediye Meclis üyesi Haluk Kutlay seçildi.
Yeni yönetimde, Kasım Üzüm, Hatice Uzel Çakar ve Süleyman Yörük de üye olarak yer aldı.

(HÜSEYİN IŞIK)