19 Ekim 2018 Cuma

TOYRAN BAŞVURUSUNU YAPTI

SÖKE BELEDİYE BAŞKANI SÜLEYMAN TOYRAN, YENİDEN ADAY OLMAK İÇİN ADAY ADAYLIK BAŞVURUSUNU YAPTI

Söke Belediye Başkanı Süleyman Toyran, Cumhuriyet Halk Partisi Söke İlçe Başkanı Suat Durukan'a belediye başkan aday adaylığı ile ilgili evrakları teslim etti.
Başkan Toyran'ı müracatı sırasında, Belediye Başkan Yardımcıları Ahmet Karakaş ve Fahri Sivrioğlu, CHP'li meclis üyeleri, CHP İlçe yönetimi ve partililer yalnız bırakmadı.

"BİR 5 YIL DAHA İSTİYORUM"

Toyran yaptığı açıklamada, "Bugüne kadar yaptığımız çalışmalar ortada. 2019 yerel seçimleri için aday adaylığı başvurumu yapıyorum. Ben bir beş yıl daha vatandaşlarımızın önüne çıkarak onlardan olur almak istiyorum. Söke’de yapılacak çok iş var. Geçtiğimiz yerel seçimlerde belediye başkalığını üçüncü kez partimize kazandırmıştık. Şunu yine çok açıkça söyleyebilirim ki; bu seçimlerde yine yarışın favorisi Cumhuriyet Halk Partisi olacaktır. Seçimin galibi partimiz ve aday olmamız durumunda kendimi görüyorum. Aday adaylarına ve ortaya çıkacak adaylara başarılar diliyorum” dedi.  

CEYLAN DA ADAY ADAYI

Ege Akdeniz Genç İş Adamları Dernekleri Federasyonu eski başkanı Sökeli İşadamı Efgan Ceylan, Söke Belediye Başkanlığı için CHP'den aday adaylığı başvurusu yaptı.
Ceylan adaylığı ile ilgili açıklamayı önümüzdeki günlerde yapacağını belirtti.

(HÜSEYİN IŞIK)