19 Ekim 2018 Cuma

BELEDİYE'NİN LÜKS ARACINA HACİZ

AYDIN'IN DİDİM BELEDİYESİ'NE AİT RESMİ PLAKALI LÜKS MAKAM ARACI, SÖKE SANAYİ SİTESİ'NDE HACZEDİLDİ

Didim'de faaliyet gösteren bir inşaat şirketi, Didim Belediyesi'ne karşı açtığı tazminat davasının ardından haciz işlemi başlattı.
Şirket, bir milyon 405 bin TL'lik tazminat alacağına karşılık Didim Belediyesi'ne ait mallara haciz kararı aldırdı.

TAMİRDEKİ ARAC ÇEKİCİ İLE GÖTÜRÜLDÜ

Kararın ardından Didim Belediyesi'ne ait bir aracın Söke Sanayi Sitesi'nde tamirde olduğunu öğrenen şirket avukatı, araçla ilgili olarak haciz işlemi başlattı.
Söke Sanayi Sitesi'nde haciz işlemi uygulanan 09 D 5200 plakalı lüks makam aracı, çekici yardımı ile otoparka gönderildi.


TAMİRCİ PARÇALARINI GERİ ALDI

Aracın tamirini yapan oto tamircisi İrfan Çetinkaya ise, tamirini bitirdiği aracı teslim etmeyi beklerken, haciz kararıyla karşılaştı.
Polislerle birlikte gelen şirket avukatını gören Tamirci Çetinkaya, " aracın hacizli olduğunu bilmiyordum biz aracın tamirini yapmıştık fakat icralık olduğunu öğrendiğimizde ise parçaları tekrardan geriye söktük.Didim Belediyesi'nin bu durumuna gerçekten çok üzüldük." dedi.

(HÜSEYİN IŞIK-MUSA ÖLMEZ)