31 Ekim 2018 Çarşamba

CHP'Lİ CEYLAN'DAN MARŞLI TANITIM

SÖKE BELEDİYE BAŞKANLIĞI İÇİN ADAY ADAYLIĞINI AÇIKLAYAN İŞADAMI EFKAN CEYLAN'IN DÜZENLEDİĞİ TANITIM TOPLANTISI BÜYÜK İLGİ GÖRDÜ

Efkan Ceylan CHP Söke İlçe binasında düzenlediği toplantıya, İlçe Başkanı Suat Durukan, Kadın Kolları Başkanı Nebihat Erten, Gençlik Kolları Başkanı Tolga Tosun, mahalle muhtarları ve  Söke Belediye başkanlığı için aday adaylığı başvurusunda bulunan Levent Tuncel'in yanısıra çok sayıda partili katıldı.
Ceylan partililere hitaben yaptığı konuşmasına, "Sizler beni yakından tanıyorsunuz. Söke ve çevresinde ticaret ve sanayi ile uğraşmaktayım. Yaptığım işlerle, sorumluluk aldığımız sivil toplum kurumları vasıtasıyla, Söke’de sıkmadığımız el kalmadı." diyerek başladı.


"SÖKE İÇİN BİR TUĞLA DAHA KOYMAYA ADAYIM"

Söke ekonomisine ve istihdamına yaptığı katkılardan dolayı büyük gurur duyduğunu kaydeden Ceylan, "SÖGİAD Başkanlığı ile başlayan, ardından Ege ve Akdeniz Bölgesi Genç İşadamları Federasyonu (EGAFED) Genel Başkanlığı ile devam eden ve genç işadamlarının en üst örgütlenmesi olan Türkiye Genç İşadamları Konfederasyonu (TÜGİK) Genel Sekreterliğim boyunca; Söke’nin sorunlarına eğildim, Söke’nin tanıtımına katkıda bulundum, kentimizde birçok organizasyona imza attım ve Söke için bir tuğla daha koymaya çalıştım. ​Tarihi ve coğrafi konumuyla, tarımdan turizme ekonomik potansiyeliyle, Aydın’ın en büyük ilçelerinden biri olan kentimizin hak ettiği yere gelmesi için, daha fazlasının yapılması gerektiğine inandım. ​İşte bu inancım ve Söke için kurduğum hayallerimden aldığım güçle, yola çıktım. ​Çünkü Söke; nasıl ki stratejik ürünler konusunda markaysa, belediyecilik konusunda da parmakla gösterilen marka bir kent olmayı hak etmektedir." şeklinde konuştu.


"HER ZAMAN BÜYÜKŞEHİRLE UYUM İÇERİSİNDE OLACAĞIZ"

Aday olması halinde yapacakları hakkında ipuçları da veren Efkan Ceylan, "​İş dünyası ve sivil toplum kuruluşlarındaki deneyimlerimi, belediyecilik pratiği ile birleştirip Söke’yi her anlamda marka bir kent haline getireceğim. ​Aydın Büyükşehir Belediyemizle birlikte, uyum içinde, ortak projelere imza atarak, birbirimizi anlayarak ve destekleyerek çalışacağız. Hep birlikte, omuz omuza, çağdaş, katılımcı, şeffaf, kültür, sanat, doğa ve insan odaklı belediyecilik anlayışı ile, Söke’nin parlayan bir yıldız gibi fark edilmesini sağlayacağız. ​Az önce de ifade ettiğim gibi; Aydın Büyükşehir Belediyemizle birlikte, başarıya ve hizmete odaklanacağız. " dedi.

10. YIL MARŞI İLE COŞTULAR

Tanıtım toplantısının sonunda salonu dolduran partililer Türk Halk Müziği sanatçısı Saime Cantürk eşliğinde hep bir ağızdan 10. Yıl Marşı'nı seslendirdiler.

(HÜSEYİN IŞIK)