29 Nisan 2018 Pazar

KOŞAR: "TBMM'DE SÖKE'NİN VE ESNAFIN SESİ OLACAĞIM"

SÖKE ESNAF VE SANATKARLAR KREDİ VE KEFALET KOOPERATİFİ DENETİM KURULU ÜYESİ HÜSEYİN KOŞAR, "MİLLETVEKİLİ SEÇİLİRSEM ANKARA'DA SÖKE'Yİ EN İYİ ŞEKİLDE TEMSİL EDECEĞİM"DEDİ

Hüseyin Koşar, Söke'de düzenlediği geniş katılımlı bir toplantıyla 24 Haziran seçimlerinde Ak Parti'den milletvekili aday adayı olduğunu açıkladı.
Koşar'ın adaylık açıklamasına, Ak Parti Aydın İl Yönetim Kurulu Üyesi Kenan Özcan, Mersin Vali Yardımcısı Söke eski Kaymakamı Mehmet Demirezer, Ak Parti Aydın eski il genel meclis üyesi Ali Güzelyağdöken, Söke Esnaf ve Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi ve aynı zamanda Söke Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Refik Karataş, Söke Berberler ve Kuaförler Odası Başkanı Samed Can, Söke Terziler ve Tuhafiyeciler Odası Başkanı Salih Kılıç, başkan yardımcısı Metin Özcan, Söke Kahveciler Odası Başkanı Ali Öztürk, Sazlı Muhtarı Çetin Yolcuoğlu, Fevzipaşa Muhtarı Ahmet Yöntem ile Kuşadası ve Didim'den gelen bazı oda başkanları da destek için katılan isimler arasında yeraldı. 

"SÖKE İŞ DÜNYASINI TEMSİL ETMEK İÇİN ADAYIM"

Hüseyin Koşar adaylık açıklamasına, "Ben bugün Söke'den Ak Parti'yi Aydın'da temsil etmek üzere, bir esnaf temsilcisi kardeşiniz, bir Sökeli ziraat üreticisi kardeşiniz, bir Sökeli ulaşım sektöründe olan kardeşiniz olarak, 7 yaşından beri ticaretin içinde olan biri olarak adayım" diyerek başladı.
Esnaf teşkilatının desteğini arkasına alarak yola çıktığını belirten Koşar, "Söke Esnaf ve Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi olarak esnafımıza geçen yıl 63 milyon TL finansman desteği sağladık. Esnafımıza sağladığımız finansman desteği açısından Ege Bölgesi'nde yıllardır birinci sıradayız. Bu bizim uyumlu çalışmamızın bir sonucudur. Ben niye milletvekili adayıyım. Ben Ankara'ya gittiğim zaman Sökeli işadamlarımızın, genç girişimcilerimizin, esnafımızın sesi olacağım. Ben bunun için adayım. Söke'yi Söke yapmak için adayım. Söke 'nin projelerini Ankara'da hayata geçirmek için adayım" dedi. (HÜSEYİN IŞIK)