28 Nisan 2018 Cumartesi

İYİ PARTİ İLÇE BAŞKANI İSTİFA EDİP ADAY ADAYI OLDU

İYİ PARTİ SÖKE İLÇE BAŞKANI İSTİFASININ ARDINDAN PARTİ BİNASINDA YAPTIĞI ADAY ADAYLIĞI AÇIKLAMASIYLA SEÇİM SEÇİM ÇALIŞMALARINI BAŞLATTI

Şule Tuntaş İyi Parti Söke İlçe Başkanlığı'nda düzenlediği basın toplantısında, Söke'de seçim çalışmalarını başlatan ilk partinin İyi Parti olduğunu söyledi.
Tuntaş, "Bildiğiniz gibi geçtiğimiz Çarşamba günü Cumhuriyet Mahallesi’ndeki Demokrasi Meydanı’ndan Söke’de seçim startını ilk veren parti biz olduk. Ardından seçim takvimi başladığı için Perşembe günü Aydın’a giderek, İyi Parti İlçe Başkanlığı görevinden istifa ettiğimi ve Aydın milletvekilliği için aday adayı olduğumu İyi Parti İl Başkanlığı’mıza bildirdim. Benim istifam sonrası İyi Parti Söke İlçe Teşkilatı Yönetim kurulumuz toplanarak, İlçe Başkanlığı görevine arkadaşımız Çağlar Çelikez’i görevlendirmiştir. Ayrıca aynı gün yönetim kurulumuz İyi Parti Gençlik Kolları Başkanlığı görevine Abdullah Anıl Mert’i atamıştır.Bu kararı almamda bana her zaman güvenen ve her daim desteğini esirgemeyen eşim Cem Tuntaş’a, oğlum Yaşar’ıma ve kızım Selena’ma çok teşekkür ediyorum." dedi. (MUSA ÖLMEZ)