18 Nisan 2018 Çarşamba

ŞİMDİ DE PLAKA HIRSIZLIĞI BAŞLADI

SÖKE'DE BİR GÜNDE 2 ARACIN PLAKALARI ÇALINDI

Cengiz Uzungöl’e ait 35 AZ 85 50 plakalı aracın plakaları hırsızlar tarafından çalındı.
35 AZ 8550 plakalı aracının ön ve arka plakaları çalınan Cengiz Uzungöl, durumun farkına iş dönüşü vardığını belirterek, “Akşam işten döndüğümde ön ve arka plakaların yerinde olmadığını gördüm. ‘Acaba eve gelirken düşürdüm mü?’ diye tereddütte kaldım. Geldiğim güzergahı kontrol ettiğimde plakalara rastlayamadım. Plakalarımın çalındığını fark edince 155 polis imdat ekiplerine şikayette bulundum. Yetkililerden aracımın plakalarını bir an önce bulmalarını istiyorum. Benim aracımın plakaları çalındı, kimbilir nerede kullanacaklar? Plaka hırsızlığına karşı vatandaşlarımızın duyarlı olmasını istiyorum” dedi.
Söke emniyet ekipleri ise plaka hırsızlığına karşı ilçe’de geniş güvenlik önlemlerini arttırdı. (NUMAN ÖLMEZ)