17 Ağustos 2014 Pazar

SERVİS OTOBÜSÜ OTOMOBİLLE ÇARPIŞTI; 3 ÖLÜ, 11 YARALI


KAZA SABAH SAATLERİNDE DİDİM DENİZKÖY KAVŞAĞINDA MEYDANA GELDİ

Didim-Akbük karayolu Denizköy kavşağında saat 08.30 sıralarında meydana gelen kazada, turistik tesislere işçi taşıyan Mustafa Yenice (49) yönetimindeki 09 TE 939 plakalı otobüs, Hüsnü Yıldız’ın (29) kullandığı 48 UC 875 plakalı otomobile çarptı. 

Otomobili altına alarak sürüklemeye başlayan otobüs, yolun karşısındaki zeytinlik alanda güçlükle durdu. 

Kazada, otomobil sürücüsü Hüsnü Yıldız ile Muteber Yıldırımçakar (78) olay yerinde, Havin Yıldız (4) kaldırıldığı Didim Devlet Hastanesi'nde hayatını kaybetti.

Otomobildeki, Berivan Yıldız, Songül Yıldırımçakar, 11 aylık Eylül Özközü, 1,5 yaşındaki Esin Yıldız ve Ameyra Yıldırımçakar (8) ile servis otobüsündeki 6 işçi yaralandı. 

Yaralılardan Esin Yıldız Didim Devlet Hastanesi’ne, Berivan Yıldız, Songül Yıldırımçakar ve Eylül Özközü Söke Devlet Hastanesi’ne, Ameyra Yıldırımçakar da Aydın ADÜ Hastanesine sevk edildi.  

Kaza sonrası Didim-Akbük karayolu bir süre trafiğe kapalı kaldı.