27 Ağustos 2014 Çarşamba

MİLLİ EĞİTİM SÖKE BİRİNCİSİNİ BAŞARISIZ BULDU


MÜDÜRLÜK SINAVINI SÖKE BİRİNCİSİ OLARAK KAZANAN FATMA TÜZZEHRA ORHUN ANADOLU SAĞLIK MESLEK LİSESİ MÜDÜRÜ SERKAN CEYLAN DEĞERLENDİRME NOTU DÜŞÜRÜLEREK GÖREVDEN ALINDI

Serkan Ceylan, 2005 yılında yapılan müdür yardımcılığı sınavını Söke birincisi olarak kazandıktan sonra, aynı yıl Söke Ticaret Meslek Lisesi'ne atandı. Ardından müdürlük sınavını da kazanan Ceylan, 2012 yılında Fatma Tüzzehra Orhun Anadolu Sağlık Meslek Lisesi'ne müdür oldu.

Dokuz yıllık idareciliği döneminde okulunu iki kez ilçe birincisi, bir kez il birincisi, bir kez de Türkiye üçüncüsü yapan müdür Ceylan, bu süre içinde okulun atıl haldeki en üst katını kız yurduna dönüştürmüş, anestezi laboratuvarını kurmuş, enerjisini güneşten sağlayan sisteme geçmiş, konferans salonu açmış ve okulda geliştirilen ‘Serum Yeleği’ projesini patent aşamasına getirmişti.

Serkan Ceylan, bu çalışmalarından dolayı 19 Haziran 2014'de Ankara'ya davet edilerek bakanlık tarafından başarı belgesiyle ödüllendirildi.

Bu yıl geçilen Okul Müdürü Seçimi Puanlama Sistemi'nde, Söke Milli Eğitim Müdürlüğü Ceylan'a 68 degerlendirme notu vererek, müdürlük hakkını elinden aldı.

Bu durum Söke'de şaşkınlık yaratırken, Eğitim-Sen, Türk Eğitim-Sen ve Eğitim-İş sendikaları yaptıkları ortak açıklamayla kınadı.

Söke'de Ceylan'la birlikte 14 müdür ve müdür yardımcısı da düşük puan nedeniyle görevlerinden alındı.