1 Ağustos 2014 Cuma

BALIK TUTMAYA GİTTİ ÖLÜ BULUNDU



SÖKE'DEN DİDİM'E BALIK TUTMAYA GİDEN BURHAN USTA YAŞAMINI YİTİRDİ

Söke’den Didim’e balık tutmak amacıyla 3 arkadaş araçlarıyla Didim’e gitti.

Didim-Söke yolu üzerinde deniz kenarında araçlarını park eden Harun K. ve Yılgör B. balık tutmak amacıyla denize açılırken Burhan Usta (28) kendini iyi hissetmediğini ve araçta kalmak istediğini kaydetti.
 

Denizden dönen arkadaşları Burhan Usta’yı araç içerisinde hareketsiz görünce durumu hemen Jandarmaya ve 112 Acil servis ekiplerine bildirdi.

Yapılan incelemede şahsın hayatını kaybettiği tespit edilirken, ölüm nedeni öğrenilemedi. 


Savcılık incelemesinin ardından Burhan Usta’nın cesedi Didim Devlet Hastanesi morguna kaldırılırken, otopsi için İzmir Adli Tıp Kurumuna gönderileceği belirtildi.