24 Mart 2014 Pazartesi

YAŞAM KOÇLU SEÇİM KAMPANYASI

DİDİM AK PARTİ TEŞKİLATI DİDİMLİ SEÇMENLERİ AK PARTİ'NİN KIZILCAHAMAM KAMPINDA MOTİVASYON EĞİTİMİ VEREN ÜNLÜ YAŞAM KOÇUYLA SEÇİME HAZIRLIYOR
Uluslararası bir danışman, eğitimci, koç ve yazar olarak bugüne kadar 1 milyon insana konferans veren Şaban Kızıldağ, 26 Mart Çarşamba günü Didim’e geliyor.
Ak Parti Didim Belediye Başkan adayı Ufuk Döver, “Seçimlere çok az kaldı. Partimize oy verecek seçmenin heyecan ve motivasyonu canlı tutmak adına dünyaca ünlü yaşam koçu ve danışman olan Şaban Kızıldağ’ı Didim’e davet ettik.” diye konuştu. 
Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri alanında lisans, Sakarya Üniversitesi Sosyoloji Anabilim Dalı’nda yüksek lisans ve Yönetim Bilimleri alanında doktora yapan Şaban Kızıldağ, Sakarya Üniversitesi, Anadolu Üniversitesi, Fatih Üniversitesi ve Bahçeşehir Üniversitesi’nde dersler verdi.