28 Mart 2014 Cuma

KILIÇDAROĞLU'NDAN DİDİM'E ÖZEL İLGİ

CHP GENEL BAŞKANI KEMAL KILIÇDAROĞLU GEÇEN HAFTA SONU DÜZENLEDİĞİ AYDIN MİTİNGİNİN ARDINDAN BU KEZ SADECE DİDİM İÇİN GELDİ

Özel uçakla Milas-Bodrum Havalimanı’na inen Kılıçdaroğlu, helikopterle Didim D-Marin Yat Limanı’na indi. 

Burardan konvoy eşliğinde Didim Cumhuriyet Kent Meydanı’na gelen Kılıçdaroğlu, partilileriyle buluştu. 

Kılıçdaroğlu’na Genel Başkan Yardımcısı Bülent Tezcan ve Aydın Milletvekili Osman Aydın eşlik etti.

Kemal Kılıçdaroğlu yaptığı konuşmada,“Ülkenin içinde bulunduğu şartlarda Didim’de, Aydın ve Türkiye’de CHP’nin kazanması gerekiyor. Ben size; ‘Gidin CHP’ye oy atın’ demiyorum. Ben sizin vicdanınıza sesleniyorum. Özellikle AKP’ye oy vermiş yurttaşlarımın vicdanına sesleniyorum. Çocuklarınız, geleceğiniz, işiniz, ülkeniz, temiz siyaset ve daha güzel bir Türkiye için haramdan yana değil helalden yana oy kullanın.” dedi.

CHP Belediye Başkan Adayı Deniz Atabay’ın Didim ile ilgili çok güzel projeleri olduğuna değinen Kılıçdaroğlu, sözlerini şöyle tamamladı: “Didim’i çağdaş bir kent haline getireceğiz. Hâla önce teklif ettiği ancak uygulanmayan projelerinin tamamını uygulayarak Didim’i örnek bir tatil beldesi haline getirecek. Ben, Deniz Atabay’a inanıyor, güveniyor ve seviyorum. Beş yıl içerisinde Didim’in çehresini değiştirecek." 

Kılıçdaroğlu konuşmasının ardından CHP Aydın Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Özlem Çerçioğlu, CHP Didim Belediye Başkan Adayı Deniz Atabay ve CHP Kuşadası Belediye Başkan Adayı Özer Kayalı ile birlikte el ele poz vererek seçmenlerden destek istedi.