30 Mart 2014 Pazar

DİDİMLİ KATOLİKLERDEN ENGELLİLERE YARDIM

DÜNYADA AÇLIKLA MÜCADELE AMACIYLA KURULAN KATOLİK GRUBU HELPİNG HANDS DİDİMLİ ENGELLİLERE YARDIM ETTİ

Didim Kent konseyi bünyesinde yer alan Helping Hands grubu tarafından alınan akülü araç engelli Ayfer Yılmazer’e teslim edildi.

Didim’de 4 yıldır evinden çıkamayan bedensel engelli olan Ayfer Yılmazer akülü aracına kavuştuğunda, sevinç gözyaşlarını tutamayıp “Beni özgürlüğüme kavuşturdunuz.” diyerek mutluluğunu ifade etti.

Teslim töreninde konuşan Didim ve Yöresi Engelliler Derneği Başkanı Bedri Altıntaş, “Helping Hands grubu derneğimize bugüne kadar 8 akülü sandalye bağışladı, aynı zamanda belediyemizin yaptıracağı engelliler parkı için de 27 bin TL katkıda bulundular. Bu grubun engellilerimize vermiş olduğu değeri kanıtlamışlardır. Kendilerine yardımları ve duyarlılıklarından ötürü derneğimiz adına teşekkür ederiz” dedi.

Helping Hands, dünyada açlık mücadele için ABD'li Katolikler (Catholic Relief Services) tarafından geliştirilen bir program.