28 Mart 2014 Cuma

ALO UFUK DİDİM'İ İSTİYORUM

BAŞBAKAN RECEP TAYYİP ERDOĞAN, PARTİSİNİN DİDİM BELEDİYE BAŞKAN ADAYI UFUK DÖVER'İ TELEFONLA ARADI
AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti Didim Belediye Başkan Adayı Ufuk Döver’i arayarak, “Alo Ufuk, senden Didim’i istiyorum” dedi.
Seçim çalışmaları için partisinin seçim bürosuna gelen Başkan Adayı Ufuk Döver, güne sürpriz bir telefon görüşmesiyle başladı. 
Telefon konuşmasının ardından görüşmeyi anlatan Döver, “Önce Ekonomi Bakanımız Nihat Zeybekçi aradı. Seçim çalışmaları hakkında birkaç soru soran Bakan, telefonu Başbakanımıza verdi. Bir anda neye uğradığımı şaşırdım. Hiç beklemediğim bir şeydi. Çok mutlu oldum. Başkanımız bana ‘Alo Ufuk, çalışmalarının raporu bana geliyor. Tebrik ederim. Didim’de seçimi almaya çok yakınız. Senden Didim’i istiyorum. Bu yaz tatilimi Didim’de geçirmek istiyorum. Allah’ın izniyle orada çok güzel işler yapacağız. Seni ve tüm partili kardeşlerimi canı gönülden kutluyorum' dedi" diye konuştu.