SÖKE BELEDİYESİ VATANDAŞLARIN İSTEK VE ŞİKAYETLERİ İÇİN ÇAĞRI MERKEZİ OLUŞTURDU
Denge Gazetesi'nin haberine göre; Söke Belediyesi “Çözüm İçin Varız, Hattın Diğer Ucundayız” sloganıyla başlatılan uygulamada vatandaşlar 444 2 193 no.lu telefon üzerinden istek, şikayet ve önerilerini kolaylıkla bildirebilecek.
Mesai saatleri içerisinde Beyaz Masa personeli tarafından alınacak istek, şikayet ve öneriler, mesai saatleri dışında da otomatik sesli yanıt sistemine bırakılabilecek.
Vatandaş tarafından bırakılacak istek, şikayet ve öneri kaydı ile ilgili SMS bilgilendirmesi yapılacak.
Vatandaşlar başvuru numaraları ile ilettikleri konunun takibini yapabilecekler. Taleplerin alınmasının ardından ilgili müdürlüğün belirlediği süre içinde geri arama yapılacak.
7 Gün 24 saat hizmet verecek olan 444 2 193 Söke Belediyesi Çağrı Merkezi, sorunların daha kolay tespit edilip, çözümlerin daha kısa sürede bulunmasını hedefliyor.
Yeni uygulama ile vatandaş müracaat için belediyeye kadar yorulmayacak; istek, öneri ve şikayetlerini telefon ile iletip, takibini de yapabilecek.
Söke Belediye Başkanı Süleyman Toyran; “Belediye olarak, teknolojinin sunduğu fırsatlardan yaralanıyoruz. 444 2 193 numaralı çağrı merkezimiz de bu uygulamalardan biri. Web sitemiz E-Belediye uygulaması, sosyal medya, semt evlerimiz gibi birçok kanaldan almaya çalıştığımız istek şikayet ve önerileri bundan böyle tek bir telefon numarası üzerinden de alacağız. Bu hattın Söke Belediyesi ile vatandaşımız arasında yeni bir köprü olacağına inanıyorum.” diye konuştu. (BURHAN CEYHAN)