20 Ocak 2019 Pazar

İŞTE SÖKE'NİN 31 MART DEMOKRASİ TABLOSU

SÖKE ALEVİ KÜLTÜR DERNEĞİ BAŞKANI ŞEVKİ KAYA'NIN DAVETİ ÜZERİNE GELENEKSEL PAZAR KAHVALTISI ETKİNLİĞİNE KATILAN SÖKE BELEDİYE BAŞKAN ADAYLARI BİRLİK VE BERABERLİK GÖRÜNTÜSÜ SERGİLEDİ

Söke Alevi Kültür Derneği Cemevi'ndeki kahvaltıya, Söke Belediye Başkanı Süleyman Toyran ile MHP'nin belediye başkan adayı Beliğ Azbazdar, MHP İlçe Başkanı Veysel Öztürk, CHP'nin belediye başkan adayı Levent Tuncel, ilçe başkanı Hüseyin Akkaya, İyi Parti Söke İlçe Başkanı Çağlar Çelikez ve partililerin yanısıra çok sayıda vatandaş katıldı. 

3 ADAYDAN BİRLİK VE BERABERLİK FOTOĞRAFI

Kahvaltı sonrası Cemevi'nin bahçesinde basının karşısına geçen adaylar birlikte fotoğraf çektirip, birlik ve beraberlik vurgusunu pekiştirdiler.
Söke'yi yönetmesi muhtemel başkan adaylarını biraraya getiren Söke Alevi Kültür Derneği Başkanı Şevket Kaya, belediye başkan adaylarını Cemevi'nde ağırlamaktan büyük memnunluk duyduğunu belirtti.
Başkan Kaya, "Üç başkan adayına başarılar diliyorum. Neticede kim kazanırsa kazansın. Bu işin kaybedeni olmayacaktır. Sonuçta Söke kazanacaktır. Üç adayımıza da başarılar diliyorum." dedi. 

"SÖKE İÇİN EL ELEYİZ"

Cumhuriyet Halk Partisi'nin belediye başkan adayı Levent Tuncel yaptığı açıklamada, "Alevi Kültür Derneği'nin düzenlemiş olduğu kahvaltı için bir araya geldik. Bu bir vesile oldu. Beliğ başkanım zaten bildiğiniz gibi başkan adayı, Süleyman bey belediye başkanı. Burada gördüğünüz manzara hepimizin birlik ve beraberlik içerisinde olduğu, herkesin Söke için elele olduğudur. Sökemize hayırlı olsun."

"HEPİMİZ BİRİZ, BERABERİZ"

Milliyetçi Hareket Partisi'nin belediye başkan adayı Beliğ Azbazdar da açıklamasında, "Söke hep böyle olmuştur geçmişten beri. Bugün ben sayın başkanımızı kutluyorum. Bizi güzel bir kahvaltıda bir araya getirdiler. Etkinliklerini Allah kabul etsin. Binlerce yıllık medeniyetlere beşiklik eden Söke'de bu tablonun olması gayet normal. Biz hepimiz zaten geçmişten beridir arkadaşız, dostuz. Hepimiz biriz, beraberiz. Tabii ki, Söke halkının takdir edeceği arkadaşımız göreve gelecektir. Bunlar önemli değildir. Önemli olan bugün burada halkımızla birlikte olmamızdır. Buna vesile olan dernek başkanımıza çok teşekkür ediyorum. Bugün ilk defa bizleri bir araya topladı. Onun faaliyeti sayesinde bir araya geldik. Herşey Söke için memleketimize hayırlı olsun." şeklinde konuştu.

"HEPİMİZ SÖKE'YE HİZMETE TALİBİZ" 

Demokrat Parti'ye 23 Ocak Çarşamba günü adaylık başvurusu yapacağını kaydeden Söke Belediye Başkanı Süleyman Toyran ise, "İki tane adayımız var. Ben mevcut belediye başkanı olarak davetliydim. Nasipse Çarşamba günü adaylık başvurumuzu biz de açıklayacağız. Söke 3 tane başkan adayıyla seçimlere girecek. Düzgün, seviyeli bir seçim yarışı olacağından hiç şüphem yok. Çünkü vatandaşın da beklentisi bu. Vatandaşın kırılganlığı, dövüşe, kavgaya taviz vermediğini hepimiz biliyoruz. Benim seçim sürecinin iyi bir şekilde tamamlanacağına inanıyorum. Buradaki arkadaşlarımızın hepsi, gerek Beliğ başkan olsun, gerekse Levent Tuncel arkadaşımız olsun Söke'ye hizmet için bu işe talip olmuşlardır. Bu görevi halkımız kime verirse versin o arkadaşımızın bunu en iyi şekilde yapmak için elinden gelen gayreti göstereceğine inanıyorum." dedi. 

(HÜSEYİN IŞIK)