1 Ocak 2019 Salı

KUŞADASI'NDA 'ÖZEL EĞİTİM TİMİ' GÖREVE BAŞLIYOR

KUŞADASI KAYMAKAMI SADETTİN YÜCEL'İN TALİMATIYLA OLUŞTURULAN 'ÖZEL EĞİTİM TİMİ" YARINDAN İTİBAREN GÖREVE BAŞLAYACAK

Kuşadası Kaymakamlığı çatısı altında İl idare kanunu ile  görev yapacak 'Özel Eğitim Timi'nde, ilçedeki 13 kurum temsilcisi yer alıyor. 
Kaymakamlık, ilçe milli eğitim, ilçe emniyet , ilçe Jandarma, Koder, İlçe sağlık, İlçe Tarım, Esnaf Odası, Vergi Dairesi, Belediye , Kantinciler Derneği, Zabıta Müdürlüğü, Şoförler Odası ve SGK temsilcilerinin yer aldığı tim, öğrencilerin daha rahat eğitim ve öğretim görmeleri için okulların çevresindeki işyerlerini denetleyecek.
Özel Eğitim Timi'nin denetimi sırasında  kurallara uymayan işyerleri hakkında 5302 sayılı İl İdaresi Kanunu'na göre cezai işlem uygulanacak.

(HÜSEYİN IŞIK)