4 Aralık 2015 Cuma

SÖKE'NİN NİMET ABLASI'NDA YILBAŞI YOĞUNLUĞU


SÖKE'NİN ŞANS DAĞITAN SEYYAR MİLLİ PİYANGO BAYİİ AHMET TINAZTEPE'NİN YILBAŞI BİLETLERİ BÜYÜK İLGİ GÖRÜYOR

Haber-Mustafa Kavruk

Söke'de son 20 yılda sattığı biletlere 5 kez büyük ikramiye isabet eden Ahmet Tınaztepe, Yılbaşı Özel Çekilişi'nde büyük ikramiye benim sattığım biletlere vurabilir." diyor.


Söke'nin uğurlu seyyar milli piyango bayisi Ahmet Tınaztepe,nin biletlerine Söke'den ve Söke dışından gelenler de büyük ilgi gösteriyor.


İstasyon Caddesi üzerindeki seyyar tezgahında satış yapan Tınaztepe, "bugüne kadar tam beş kez büyük ikramiye benim sattığım biletlere çıktı. Son olarak geçen yılbaşı yine en büyük ikramiye benim sattığım bilete isabet etti. Bu yıl da büyük ikramiyenin benim sattığım biletlere çıkacağına inanıyorum. İstanbul'un Nimet Ablası varsa Söke'nin Ahmet Tınaztepe'si var." diyerek vatandaşları bilet almaya davet ediyor.