26 Aralık 2015 Cumartesi

JAPONYA'DA DOĞDU SÖKE'DE TOPRAĞA VERİLDİ

MİNİK EFSUN SÖKE GRANTA MEZARLIĞI'NDA GÖZYAŞLARI ARASINDA TOPRAĞA VERİLDİ

Sökeli Sergül Serhatlı 2009 yılında eğitim gördüğü Japonya'da evlendi. 

Sergül, japon eşiyle Söke'de davullu zurnalı düğünle dünya evine girdi. 

Japonya'da yaşayan çiftin 9 ay önce Efsun adını verdikleri bir kızları dünyaya geldi. 

Japonca'da serin yerde açan çiçek anlamına gelen Efsun, 20 Aralık Pazar günü aşırı ishal nedeniyle hayatını kaybetti.

Anne Sergül ve baba Yoshiki Kato minik Efsun'un cenazesi için Söke'ye geldi. 

Minik Efsun Ryouka Yenikent Camii'nde kılınan cenaze namazının ardından son yolculuğuna uğurlandı. 

Cenazede, anne Sergül ve baba Yoshiki'nin yaşadığı acı yürekleri dağladı. 

Efsun'un annesi Sökeli Sergül sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda; "Ben bu hayatta yalnızım sanıyordum özellikle Japonya'da, ama dünden beri evimiz hiç boş kalmadı. Japonya'daki evim doldu taştı. Telefonum aramalardan, bildirimlerden görünmüyor. Sökedeki evinimiz de aynıymış. Efsun'umun sayesinde hepsi! Onun sayesinde! Allah hepinizden razı olsun. Eğer paylaşmayıp acımı içimde tutsaydım dayanamazdık. Eşim Yoshi Türklerin acılar karşısında bir arada duruşuna şaşırdı ben de şaşkınım aslında." diyerek minik oğlunun acısını dostları ve sevenleriyle paylaştı.