25 Temmuz 2014 Cuma

BALBAY VE ÖZKAN DİDİM'DE


DİDİM "ALTINKUM YAZARLAR FESTİVALİ" 1 AĞUSTOS CUMA GÜNÜ BAŞLIYOR

Didim Belediye Başkanı Ahmet Deniz Atabay, tüm kitapseverleri Didim'de yaz tatilinin keyfini çıkarmaya davet ederek, Didim'e gelen tatilcileri değerli kalemlerle buluşturmaktan gurur duyduklarını belirtti.

Festival Koordinatörü Hayri Kandemir de "Yazın keyfi kumsalda, kumsalın keyfi de kitap okuyarak çıkar. Biz de yazar-okuyucu buluşmalarıyla tatilcilerin ve Didim halkının günlerini renklendirmek istiyoruz" dedi.

15 Ağustos'ta sona erecek festivale katılacak yazarlar ise şöyle: 

"Mustafa Balbay, Tuncay Özkan, Üstün Dökmen, Prof. Dr. Canan Karatay, İpek Ongun, Nalan Tuntaş, Nasuh Mahruki,  Ayşe Kulin, Haydar Ergülen, Nedim Şener, Yazgülü Aldoğan, Saygı Öztürk, Muzaffer İzgü, Eren Erdem,  Canan Tan, Kadir Aydemir, Defne Ongun, Sinan Akyüz, Cezmi Ersöz, Hidayet Karakuş, Hüseyin Yurttaş, Hıfzı Topuz, Sevilay Sipahi, Yılmaz Odabaşı, Nezahat Gündoğan, Kazım Gündoğan, Esat Korkmaz, Ergün Poyraz, Prof. Dr. Yağmur Say, Yaşar Nuri Öztürk, Melike İlgün, Fikret Hakan ve Demet Altınyeleklioğlu."