28 Eylül 2013 Cumartesi

DİDİM'E 8 METRELİK ATATÜRK HEYKELİ

SİVİL GİYİMLİ EN BÜYÜK ATATÜRK HEYKELİ DİDİM KENT MEYDANI'NDA YÜKSELİYOR

Didim Belediyesi tarafından yapımı süren Didim Kent Meydanı ve tören alanına kurulacak olan dev Atatürk Heykelinin yapımı sürüyor.

Meydana konuşlandırılacak olan Sivil giyimli Atatürk heykelinin 8 metre olacağını kaydeden Heykeltıraş Ali Savıcı heykelin sivil giyimli en büyük Atatürk heykeli olduğunu söyledi. 

Başkan Kamacı Tören alanı ve Kent meydanı olarak yapılan projenin Ege bölgesindeki en büyük meydanlardan biri olduğunu belirterek “en büyük tören alanını ve Atatürk heykelini Didim’e yapmaktan mutluyuz. Emeği geçenlere teşekkür ediyorum.”dedi.

Başkan Kamacı tören alanında ışık ve su oyunlarının olacağını belirterek alanın sadece törenlerde değil yıl boyunca 24 saat halkın kullanımında olacağını belirtti. 

Heykelin mimarı heykeltıraş Ali Savıcı ise 8 metrelik heykel için 2 aydır 4 kişilik ekiple çalıştıklarını, 20 Ekim’de heykeli yerine koymayı planladıklarını ifade etti. 

Heykel için 10 ton çamur, 3 ton demir kullanıldığı bildirilirken heykelin 130 Bin TL’ye mal olacağı öğrenildi.