15 Eylül 2013 Pazar

DENİZ BAYKAL SÖKE'DEN KOPAMIYOR

DENİZ BAYKAL SÖKE'DE CHP İLÇE BAŞKANLIĞINI ZİYARET ETTİ

CHP Aydın Milletvekili Metin Lütfi Baydar ve CHP Antalya Milletvekili Yıldırım Sapan ile birlikte, Söke CHP İlçe Merkezi’ni ziyaret eden Deniz Baykal, başkan Hüseyin Akkaya ve partililer tarafından karşılandı.

Baykal burada yaptığı konuşmada, genel başkanlığı bıraktıktan sonra teşkilatları dolaşmak için daha fazla zamanı olduğunu kaydetti.

Baykal; “Söke benim çok sevdiğim yerden birisi. Buradaki dostlarım ve sizlerin sıcaklığı beni Söke’ye çekiyor. Yeni ve önemli bir değişimin başlangıcındayız. Sosyal demokrat anlayışla başarılı belediyecilik hizmeti verdiğimiz yerlerin başında Söke geliyor. Önümüzde yerel seçimler var. Bu seçimler Türkiye için çok önemli bir dönüm noktasını teşkil ediyor. Söke ve Aydın’dan sıkıntımız yok. Keşke her yer Söke gibi olsa. İktidara gelmemizin yolu belediye seçimlerini kazanmamız ve başarılı belediyecilik hizmetleri vermemize bağlı. Önümüzdeki süreci çok iyi değerlendirmemiz lazım. Dargınlık ve küskünlüklere meydan vermeden herkesi kucaklamamız lazım. Sizlere seçimde gerekli katkı ve desteği vermek üzere Söke’ye bundan sonra daha sık geleceğim” dedi.

Baykal, Söke Belediye Başkan aday adaylığı ile ilgili bir soruya verdiği cevapta; "Söke’de belediye Başkan adayının belirlenmesinde bir sıkıntı yaşanmayacağını umuyorum. Bu konuda isabetli bir karar verileceğinden eminim. Örgütün desteğini alan seçimi kazanacak bir adayla yola çıkılacaktır” şeklinde konuştu.

Söke CHP Gençlik Kolları Başkanı Halil Yıldırım’ın düğünü için önümüzdeki Cuma günü yeniden Söke'ye geleceğini belirten Deniz Baykal, “Söke başka yerde bulunamayacak güzellikleri bünyesinde barındırıyor. Dilek Yarımadası Milli Parkı’nı ilk kez görme fırsatını buldum. Şimdiye kadar buraya gelmemiş olmamı eksiklik olarak görüyorum. Milletvekillerimiz ‘gel seni Milli parka gösterelim’ demediler. Mitinglere koşmaktan bu güzellikleri yeterince yaşayamadım. Şimdi de Doğanbey’i görmek istiyorum. Söke’nin içinde bulunduğu güzelliklerden kopamıyorum” dedi.