27 Eylül 2013 Cuma

DİDİM'DE ÇETE OPERASYONU

DİDİM'DE İHALEYE FESAT KARIŞTIRDIKLARI VE HAKSIZ KAZANÇ ELDE ETTİKLERİ ÖNE SÜRÜLEN 9 KİŞİLİK ÇETE ÇÖKERTİLDİ

Çete üyelerinin, Didim’de bazı koyları işgal ettikleri, sahte ehliyet temin ettikleri, sahte evrakla sınava başka kişileri soktukları, silahla adam yaralama ve tehdit olaylarına da karıştıkları iddia edildi.

Didim’de otel, çay bahçesi, halı saha, dershane ve bar işletmeciliği ile müteahhitlik işiyle uğraşan 9 kişinin organize suç örgütü kurduğunu saptayan polis, belirlenen adreslere eş zamanlı operasyon düzenlendi. 

Operasyonda, çay bahçesi işletmecisi A.Ö., halı saha ve dershane işletmecisi T.M., emlakçı A.İ., K.Ö., A.Y., M.F.M., R.R.A., B.Y. ve S.Z. gözaltına alındı.

Çete üyelerinin ehliyet sınavlarına sahte evraklarla başkalarını soktukları, 1500 lira karşılığı sahte ehliyet temin ettikleri, Aydın İl Özel İdaresi’nce düzenlenen ihalelere fesat karıştırdıkları, Didim’de bazı koyları işgal ettikleri, zorla senet imzalattıkları, çek- senet tahsilatı yaptıkları, silahlı yağma, silahla adam yaralama ve tehdit olaylarına karıştıkları da ileri sürüldü. İşlemleri tamamlanan dokuz kişi, çete suçlarına bakan Ağır Ceza Mahkemesi’ne sevk edildi.